2014. július 8., kedd

Motortartó bakok cseréje (207.000km)

A szervófolyadék cserénél lettem figyelmes a jobb oldali felső hidraulikus motortartóra, ami eléggé repedezett volt. Megnyomtam és folyt belőle az olaj. A képen épp nem látszik, mert a belső felén.


A másik sem tűnt fényesnek, ráadásul az autó mostanában cicereg egyet indításkor, gondoltam ezzel megoldódik az is. 

Gyorsan megrendeltem a kedvenc szervizemben a két darabot, és hogy az alsót is vizslassák meg, ha már ott vannak.Hamar jött a válasz, 16e + 14e. Febi és Ruville a két felső, az alsó tökéletesen teszi a dolgát. Íme a Febi:


és a másik, a másik:


Ami elmúlt, hogy a motor felől mindig jött egy koppanás, ha kettesben elvettem hirtelen a gázt. Nagyon idegesítő volt és olyan érzés, mintha szét akarna esni. Ui: a cicergés maradt. Most már tényleg következhet a váltó olaj cseréje :)

4 megjegyzés:

  1. Egy kèrdèsem lenne.Nàlam az lenne a gond h.alapjàraton ugràl,rezonàl a kormànyom,egy kis gàzadàsra elmúlik.Lendkerék cserèm nemrég volt,rezonàlàs maradt.Lehet motortartó bakok régiek?2004 focus 1.8 tdci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézd meg, hogy a hidraulikusban van-e olaj még. Lendkerék csere előtt milyen volt? Egytömegűt, vagy kettős tömegűt tettek bele? Mert létezik a kettős kiváltására olcsóbb egytömegű is, ami viszont kicsit rázósabb.

      Törlés
  2. Ha jól làtom nem hidraulikus motortartó van az autóba.Inkàbb arra hasonlit mint amire te is kicserèlted,a Febi nevezetüre.Nem tudom mitöl lehet a rezonàlàs,kicsit idegesitö megàllàskor alapjàraton.A kettöstömegü csere elött meg utàna se vàltozott,biztos kèttömegü lett berakva,Sachs gyàrtmàny.Èrdekes hogy nem mindegy az se,hogy milyen helyzetbe àllok az autóval.Valamikor enyhèbb a rezonàlàs,minimàlis gàzadàsra elmúlik a kormànyrezgès.Tièd eggyàltalàn nem rezeg alapjàraton?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamelyest rezeg nekem is, de nem idegesítően. Alapjáraton a motor mennyire ugrál? Ezeken nem marad meg a vizespohár! Eléggé mocorog nekem is, de bent nem gáz. Gyere a fordfocus.hu-ra, tedd fel ott is a kérdésed, hátha valakinek hasonló baja van!

      Törlés